Szívet melengető bögremelegítő

Garfield óta tudjuk: a reggeli kávé létkérdés - még egy macskának is. Azonban elég sok probléma akad vele. Én - nem egészen - 1 év alatt 1,5 kávéfőzőt nyírtam ki, mert a "kis kotyogósra" esküszöm, amivel reggel sokszor egy igazi kihívás elkészíteni a feketét.

A másik problémám a hőmérséklet. Mikor lefő, még nagyon forró, de mire elintézem a leveleimet, szétnézek FB-on, addigra már hideg. Arról ne is beszéljünk, mikor nincs időm itthon elkészíteni, és valahol elvitelre kérem... kész égési sérülés!

Tegnap este említettem a FB oldalunkon, hogy ma reggel bizony közösen kávézunk. Bár azok a csészék meseszépek, amiket kitettem, mégsem túl praktikus inni belőlük, szóval nézzük inkább hogy, mivel hidalhatnánk át a forró kávé problémáját ;)

Kezdőknek kifejezetten ajánlom, a kis horgolt virágaim után én is ezzel folytattam! A horgolt bögremelegítő egy hihetetlenül jópofa dolog: praktikus, egyedi, egyszerű elkészíteni és nagyon csinos ;) Részletes leírást is találhattok hozzá, és ami a legjobb, ha már belejöttetek, bátran variálható a színek, kiegészítők, gombok... terén.

Mikor felfedeztem, a családban szinte mindenki bögremelegítőt kapott karácsonyra :) Az én kezeim alól ők jöttek ki akkoriban:


Az igazság az, hogy szabadidő hiányában én csaltam velük egy picit, és vastag horgolótűvel, vastag fonallal haladósabbra fogtam az elkészítést, de így is nagyon örült nekik mindenki. Gyakorlatilag arról van szó, hogy horgolsz egy téglalapot, amit a bögre füle alatt és felett összeöltesz. Ugye, hogy nem is vészes? ;)

Azóta már tudom, hogy elviteles kávéhoz is szuper, hiszen bármilyen pici retikülben könnyen elfér ez a kis horgolás:


A különleges alakú bögréknél persze oda kell figyelni a fogyasztásra és a szaporításra is, de higgyétek el, ezek sem az ördög művei ;)

Úgyhogy elő a horgolótűkkel és a sziporkázó ötletekkel, tessék bögremelegítőt gyártani! És, hogy tényleg sokáig meleg marad-e a bögre és a kávé?? Hááát... mondjuk úgy, hogy nem égeti meg a kezed, és még nagyon szép is ;)

Leányka

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése