Csini lábak


Horgolni és kötni több szempontból is nagyon jó. Egyfelől persze azért, mert szuper kikapcsolódás elkészíteni ezeket a holmikat, másfelől pedig mi is nagyon vonzónak érezhetjük magunkat egy-egy házilag készített darabban.

Részemről nyugodtan mondhatom, hogy helyén van az önkritikám, így azzal is tisztában vagyok, hogy vékony és görbe lábaim vannak. Ezen pedig semmi nem segíthet jobban egy lábszármelegítőnél. Sokkal csinosabbnak érzem magam, ha felveszem ezeket a kis kellékeket, és remélem, az is vagyok :)

Évekkel ezelőtt láttam a Fürge Ujjakban egy szép ruhát, hozzáillő lábszármelegítővel. Azonnal beleszerettem, de a ruha elkészítése még ma is nagyon távolinak tűnik. A lábszármelegítőket viszont tavaly meghorgoltam, kiegészítésnek pedig 2 ráhajtásos pálcával csináltam egy sálat ugyanabból a fonalból. Nagy sikert aratott már akkor is, és mivel a legutóbbi költözéskor megtaláltam a maradék fonalat, lehet, hogy idén egy szoknyával is kiegészül a kollekció :)

Ajánlom mindenkinek ezt a kis összeállítást őszre, és ahogyan elnézem az időjárást, még kezdőknek is bőven van idejük elkészíteni.

Leányka

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése