Tavaszcsalogató bringaszervíz kötősen, horgolósan

Be kell vallanom: nem vagyok egy nagy sportember, soha nem is voltam. Az a típus vagyok, aki a testnevelés órákon is mindenfélét kitalált, csak ne kelljen... Hol a hasam fájt, hol hányingerem volt, hol gerincferdülésem. A lényeg: nem tesizek. Pont.

Viszont bringázni mindig is szerettem, és ez mit sem változott! Tekerek rövidebb, hosszabb távon, tekerek városban autók között, falun a földúton... és mindenfelé, ahol csak tekerhetek. Van egy (gyerek) MoutainBike-om, Vini, akivel elég sok kaland áll mögöttünk és szerintem biztosan vár is még ránk pár.

Most pedig eldöntöttem, tavaszra Vini is új szerelést kap! A következő tavaszváró bejegyzés így egy "bringaöltöztetős" terv, amihez a Pinterest adta a segítséget. Részemről a kosár (mivel ilyenem is van ám) kivirágoztatása már biztos, de lehet, hogy egy horgolt szoknyafogót is készítek majd.

Íme néhány tipp:





Erről a szépségről még több kép ITT






Szóval: tavasz, szép idő, bringa, színes fonalak... hajrá! :-)

Leányka



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése