Szuper, színes kötött nyakmelegítő

Kaptunk egy levelet, gondoltam, megosztjuk Veletek is :-)

Kedves Leányka,


még tavaly fedeztem fel a blogodon, hogy milyen szép nyakmelegítőt horgoltál, úgyhogy már akkor eldöntöttem, hogy én is csinálok egyet, csak én kötni fogom. Még anno neki is láttam, de aztán úgy elszaladt a tél, hogy nem fejeztem be. Most viszont megtaláltam és 1 hét alatt készre kötöttem. Azon az esős héten, amikor minden este otthon maradtunk és a Barátok közt 30 perce alatt lusta kötéssel (anyukám mondta, hogy így hívják, mert nincs benne semmi cifrázás, végig simával kell rakni) ez lett belőle:

Stílusában ugyan eltér a Tiédtől, de a múltkori színes sállal a rossz idő ellen mozgalomhoz tudok vele csatlakozni:)

Horgolj-köss sokat,
R.

ui: Ja és ez is Turis fonalakból van, így kb 200 Ft-ba került az egész nyakmelegítő:)


Nagyon szépen köszönjük!!! :-)


1 megjegyzés: