A mi sálkülönlegességünk

Igen, továbbra sem tudom, hogy mi a megfelelő név ennek a szépségnek. Mindenesetre megcsináltam (kis átalakításokkal), ahogy korábban is írtuk. Turis fonalból készült, és szuperül passzol a lábszármelegítőmhöz is.
Készen lett, de nem volt rá megfelelő gomb. Ma azonban azt is megtaláltam. A kabát gombjaihoz továbbra sem illik, de sebaj, majd felveszem másik kabáttal :-)
Mikor a hölgy a boltban megkérdezte, mihez lesznek a gombok, és elárultam, teljesen elámult - nagyon tetszett neki az ötlet. Kérdezte, milyen fonalból horgoltam. Na, itt picit elakadtam a szavam, mivel mégsem mondhattam egy fonalboltban, hogy turisból :-) Gyorsan rávágtam, hogy vastag fonalból, és már jöttem is haza, hogy felvarrhassam a gombokat, és megmutathassam Nektek. Íme!






Leányka


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése