Kötés másként

Vagyis inkább kötött boleró másként. Emlékeztek még rá, mikor januárban bizonygattam, hogy bejezem a félkész projekteket? No, azóta már bőven be is fejeztem mindkettőt. A mackókötéses kardigánt már csak fotózni kellene, de ebben a hőségben képtelen vagyok rávenni magam, hogy belebújjak, viszont a másikkal volt egy kis bökkenő.

A mackós kardigán még félkészen (nem, a végeredmény nem ilyen lett, itt is módosítottam a mintán :-) ! )

Nevezetesen az történt, hogy a mesés alpaka fonalam (amit kötni is álom volt és tényleg szépen is sikerült), kicsit vékonyabb volt, mint a mintában javasolt, viszont nem számoltam át a leírást. Következésképp az M-es méret helyett sikerült egy XS-eset gyártanom, amit akárhogyan is fájt, szipogva, de elbontottam.

Ilyen volt az alpakából... :-(

Aztán történt, mit már Ti is jól ismertek: egy kevésbé sikeres napom után betáraztam még egy kicsit alpakákból - jól lesz az valamire alapon, és eleve úgy választottam színt/mintát, hogy kiegészítse a kis halvány bézsemet. No, itt tart most a dolog épp:

Ezekből a négyzetekből mondjuk még mindig nem tudom, mi lesz, de már sejtem...

Az eredeti boleróhoz pedig vettem picit vastagabb fonalat, átszámolgattam a mintát és már halad is a projekt - újra. A passzét most eltérő színből kötöttem, bízom benne, hogy így még dögösebb lesz. Amint elkészül, jelentkezem!



Az üzenetem mára pedig: ne bánd, ha valami túl kicsire / túl nagyra / nem az igazira / vagy épp "bénára" sikeredett, biztosan csak az lehet mögötte, hogy az a fonal egyszerűen más szeretne lenni ;-)

Leányka


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése