Az a rózsaszín-lila köd

Sosem voltam színes egyéniség. Vagyis igen, igyekeztem én, csak a színek tekintetében nem. Az a lázadó gimis voltam, aki csak sötét ruhákban szeret járni, lehetőleg jó bő pólókban, és valahogyan a fekete még mindig szerves része a ruhatáramnak. 

A bézsig jutottam el a feketétől az évek alatt, de mostanában mégis elindult valami. Elkezdtem színekben gondolkodni - magamnak is. Az jól megy, ha másoknak kell színt választani, de most valahogyan a saját szekrényem is átalakult picit. 

Többek között bekerült egy halvány rózsaszín, inkább púderes felső, amihez azonnal éreztem: kell egy kendő is. Önmagában kicsit fakó, mégsem sápaszt, de a kendő azért jó szolgálatot tenne. A fonal sem volt kérdés: Delight!

Mindig is szemeztem a Delight-tal, de valahogyan nem tudtam vele megbarátkozni. Rikítónak és kicsit azért szúrósnak tartottam, de ahhoz, hogy feldobja a púderes felsőm, épp tökéletes.




Rengeteg fantázia van különben ezekben a fonalakban, akár magyar nyelvű mintákkal is.


Én először ezt néztem ki, de jött Marcsi, és minden megváltozott... :-)


Ajánlott egy mintát, amit Ti is ingyenesen elérhettek angolul itt.

Az igazat megvallva először nem igazán tetszett, de Marcsi állította, hogy neki a kedvence, így én is kipróbáltam.


És igen. Ahogyan a nagyok mondják: a hatás nem marad el!
Imádom a mintát, a színeket, és már alig várom, hogy hordhassam!!



Egy gombolyagot evett meg eddig, itt láthatjátok, hogy mekkora kendőcske jött ki belőle. Eredetileg 4 gombócot vettem, hármat tuti belehorgolok, de szerintem a negyediket is elbírja majd.


Folyt. köv. hamarosan ;-)

Leányka


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése