Amikor a postás késik

34 napja. 34 napja rendeltem a magazinokat. 28 napja adták fel Angliában. 4 nappal ezelőtt pedig azt mondták a postán, hogy 8-21 nap a kézbesítés időtartama. Azt hiszem, lassan már tényleg kezdek aggódni.
Történt ugyanis, hogy megjelenésekor felfigyeltem a Simply Crochet első számára. Meg is vettem gyorsan itthon, Magyarországon. Aztán a második számot is. Imádtam mindkettőt, de valahogyan alábbhagyott a magazinozós kedvem, és jó sokáig nem vettem a lapot. Míg végül egyszer a hírlevelükkel jött egy kuponkód is, és kitaláltam: megrendelem online, közvetlenül a kiadótól. Még szállítási költséggel is jobban jövök így ki. Annyira vártam, emlékszem. Minden áldott nap a postaládát néztem, míg végül 2 hét után megérkezett a magazin. Nagyon tetszett, már rendeltem is a következőt. Ami viszont sajnos kicsit megint csalódást okozott, így a harmadik angliai csomagom már elmaradt.

Néhány hete azonban eldöntöttem: újra belendülök, behozom a lemaradást, és megrendelem a két legutóbbit. Át is utaltam az összeget, a csomagom átadásra is került, és... és azóta is csak várok :-( Először nem is akartam megosztani Veletek, hogy milyen mélységesen elszomorít, hogy még mindig sehol semmi és várhatóan már nem is érkezik meg, hiszen jó indulattal is egy héttel átléptük már azt a 21 napot, de végül muszáj volt megírnom. Drukkoljatok nekem, kérlek, hogy a héten megérkezzenek - azonnal írok majd róla. 

Addig is nézegetem az itthoniakat... Nézzétek Ti is, hogy azért akad itt cukiság, megéri az árát ez a Simply Crochet még akkor is, ha komolyabb projektek csak elvétve akadnak benne ;-)







Leányka

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése