Az a fél pár kesztyű

Előfordul néha - legalábbis velem biztosan - hogy a lelkesedésem nagyobb a kiszemelt gombolyagnál. Így történt ez ma is, mikor kitaláltam: készítek egy egyedi kesztyűt. Mondjuk azt hiszem, eleve vastagabb fonalat választottam a kelleténél, és ráadásul elég kemény is az anyaga, de mégis könnyű volt dolgozni vele.
Viszont a kesztyű harmadánál rájöttem, hogy biztosan nem lesz elég a fonal, de már nem volt szívem elbontani. Elbontani, igen, mert jó szokásomhoz híven ez a gombolyag is turis volt, így biztosan hiába szaladnék le holnap venni még 5-10 dekát :-(
Így lett fél pár kesztyűm, amit szerintem megtartok emlékbe, meg egy jó estém, amit szerintem végigbohóckodok az új kesztyűmmel! :-)
Holnap pedig új fonal, új kesztyű, régi minta!!






Leányka


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése