Az a bizonyos amigurumi

Be kell vallanom, hogy a horgolt állatkák gyártása, vagyis az amigurumi nem tartozik a kedvenceim közé. Az egyes "testrészek" elkészítését még nagyon élvezem is, Edward állatseregletéből is készült már jó néhány darab, de aztán összevarrni... hát, azzal a részével már ki lehet kergetni a világból :)

Múlt héten azonban a Férjem kiadta a jelmondatot: "Horgolt játék kell - most!" Na, a most-ból az lett, hogy napok óta róka minták után kutatok, de még mindig nem tudok dönteni...

Szerintetek?

A fura arcú és mellényű duci róka a befutó?




Vagy a slankabb, de csíkosabb?



Ha pedig van további tipp, szívesen veszem ;-)

Képek: Pinterest.com


Leányka


2 megjegyzés:

  1. http://meo-my-crochet.blogspot.hu/2016/02/reddy-fox-pattern.html

    Nem igazi róka de ez is aranyos...remélem megtudod nyítni..Volt róka minta, de a facén, de sajnos a rendszer törölte, hiába mentettem el...mindkettő rókád aranyos...Én a színénél akadtam el... milyen a szép rókaszín?????

    VálaszTörlés
  2. A Ducira szavazok!
    Amúgy én sem kedvelem a végén az összevarrást. De tálaltam a lalylala bárány mintáját és isteni. Menet közben horgolod a 90 %-át hozzá/össze. Szóval azt kell mondjam lehet ez is minta függő...

    VálaszTörlés