Horgolj kendőt!

Hogy miért? Azért, mert egyáltalán nem nagy meló, gyorsan halad és cserébe még meseszép is. Ugye, milyen jó érvek ezek?

Talán emlékeztek még, a nemrég elkezdett kendőmre. A szemfüles Instagram-követők már észrevehették, hogy időközben befejeztem, blokkoltam szépen, ahogyan kell, már hordtam is és olyan sok bókot zsebeltem be a kis kendőmnek köszönhetően, hogy... no, de erről később ;-)

Szóval: ilyen lett ő.



Ilyen meg én, mikor rajtam van :-)




Először azt hittem, hogy a 4 gombolyag túlzás, le is akartam állni háromnál, de Balázs nyúzott, hogy ugyan, mit kezdenék 1 gombóc maradék fonallal, horgoljam bele azt is. Hááát... ennyi maradt a negyedikből.


Fonal: Drops Delight (bevallom: még mindig szúr egy kicsit, de olyan szép a színe...)
Tű: 3.5 mm (én nagyon lazán horgolok)
Mennyiség: 20 dkg - 4 gombolyag


Végezetül pedig: annyi bókot zsebeltem be, hogy már el is kezdtem egy zöld-bézs kombinációból
Anyának is egyet. Ilyet.


A minta ingyenesen megtalálható angolul ITT. Már elkezdtem fordítani, és tervben van a videó is, csak nem találtam meg a fényképezőm videós kütyüjét, de addig is itt találtok szótárat a mintához.

Hamarosan pedig egy még szuperebb variációval jelentkezem. 
Érdemes lesz kivárni ;-)

Leányka


1 megjegyzés:

  1. Óóóóó, de szép lett, de hát ezt sejtettem az elejétől fogva :-D
    Örülök, hogy ennyire bejött a minta, én már háromszor meghorgoltam, az első kettőt gyakorlatilag azonnal leszedték rólam, a harmadik azért kellett, hogy végre nekem is legyen. Háromgombócos verziót használok, mert sálnak is hordom télen (engem nem szúr), és a négygombócos az nagyon feltorlódna a nyakamban :-)

    Van még pár Delight, amit nem próbáltam, szóval nálam is várható még folytatás :-)

    VálaszTörlés