Bari Bori, Piri, Kari, Mari... :-)

Nem tudom már, honnan jött az ötlet, talán egyszerűen csak a Pinterest dobta fel a képet erről a kis bariról, én pedig azonnal beleszerettem. Többen azt mondták, korántsem olyan cuki, mint gondolom, de azért én megcsináltam. Az igazat megvallva lehetett volna kicsit ducibb, de filmeztünk miközben horgoltam, így a pocakját kicsit elszámoltam, és megnyúlt :-) A fonal buklé, a Barka Loknija. Utólag már bánom, hogy nem fogtam össze egy másik fonallal, és nem 2 szálasan dolgoztam, de már mindegy. Egyik barátnőm most úgy készíti el, kíváncsi leszek a végeredményre. Ha pedig bejön neki, kipróbálom én is - egy fekete bárányon ;-)

A minta INNEN, sok sikert Nektek is hozzá!










És persze az elmaradhatatlan videó



Leányka



1 megjegyzés:

  1. Szia Leányka!
    Igazán cuki a barikád,nagyon ügyi vagy:)A tegnapi találkozásnak pedig nagyon-nagyon örültem,jó,hogy megismerhettelek!További jó horgolást és minden jót kívánok neked!Üdv:Belli

    VálaszTörlés