3+1 hőségfilm

Kétség kívül kánikula - ez vár ránk a hétvégén. Sőt, már az elmúlt napokban is minden körülmény megvolt hozzá, hogy hőgutát kapjunk bármikor bárhol. Ez a bejegyzés most azoknak szól, akik nem tudnak vízpartra menekülni, vagy ott vannak épp, de a déli órákat inkább a besötétített házban töltik. Kevésbé kötős- és horgolós-, de kiváló "háttérfilmek", amik mellett csattoghat a tű bátran! :-) Mesés tájak, kedves emberek, egy-két könnyed óra. Nézzük!

Napsütötte Toszkána

Én még csak láttam, de Anya olvasta is. Mint minden "olvasós és utána a filmet megnézős" beavatott, ő is inkább a könyvre esküszik, de szerintem a film is szuper. A táj pedig...


Lehet, hogy ezen a kis képen épp egy pikáns jelenetet ragadtak ki, de szerintem imádni fogjátok, nagyon bájos film - az újrakezdésekről.


A Provence-i fűszeres

Hát, ha valamiből, csodás tájakból itt sincs hiány!! Bár a történet kicsit kevésbé gyors, eseménydús és nincsenek "mesébe illő amerikai fordulatok és összefüggések", egy nagyon szerethető kis film ez. Mellette nyugodtan köthetünk, horgolhatunk, nem kapkodott a rendező sem, de azért néha álljunk meg egy-egy tájrészletnél... vagy vissza is tekerhetünk pici a filmen :-) Megoszlik a vélemény, sokak szerint inkább nagyon is lassú ez a film, de én épp ezért szeretem. Lazulós órákhoz, merengéshez, kedves mosolyokhoz tökéletesen emberi!



Minden végzet nehéz

És persze a klasszikus, amit egyszerűen nem lehet megunni. Szerintem nem túlzok azzal, hogy évente legalább háromszor előkerül, hiszen elképesztően jó színészek szuper játéka ad egy megunhatatlanul vicces mozit. Vannak benne szép tájak is persze, nyártól télig, de ami örök, az itt inkább a humor. Szeressétek Ti is!



+1 Bor, mámor, Provence

És persze, ha Provence, akkor nem hagyhatjuk ki a sorból Russel Crowe-t és a Bor, mámor, Provence-t sem. Bár a filmet nem találtam a videómegosztón magyarul, biztosan mindenki látta már, a zenéje pedig tökéletes háttérzene lehet egy forró, nyári naphoz.


:-)


Szép hétvégét!
Leányka


1 megjegyzés:

  1. Szerintem mind jó. Nálunk a Minden végzet nehéz évi 3-nál sűrűbben előkerül. :)

    VálaszTörlés