Mustárszínű csoda-kardigán

Ahogyan a Facebookon is említettem, sokszor a legegyszerűbb dolgok könnyítik meg az életünket. Én sem gondoltam volna, hogy egy reggeli ruhaválasztásnak köszönhetem majd, hogy hamarabb végzek az orvosnál. Mikor indultam, még elég hűvös volt, és Anya egyik saját készítésű mustárszínű kardigánját kaptam magamra. Nem gondolkodtam sokat: melegít, mégis szellős egy kicsit és nem kell vasalni. Sokszor ez az utóbbi nagy előnye a kötött, horgolt daraboknak - legalábbis számomra :)


A nővérkék már a bejelentkezésemkor "megrohamoztak". Egyikük még leírást is kért a horgolt kardigánhoz, aminek köszönhetően sokkal hamarabb sorra kerültem a tervezettnél.
Lehet, hogy nem szép dolog, de én ma örültem ad-hoc protekciómnak, és megígértem a nővérkéknek: átadom a dicsérő szavakat a címzettnek, vagyis Anyának, aki a mai "megmentőmet" horgolta.






Próbáljátok ki Ti is a mintát, hátha szerencsét hoz másnak is!!

Leányka


2 megjegyzés:

  1. Nagyon jól néz ki, egyszerű minta, mégis mutatós! A fazonja is tetszik, lezser, de mégsem olyan, mintha "rád hajították volna" :) Szóval nagyon jó kis kardigán!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Adél, nagyon szépen köszönjük!! Az eredeti minta egy babatakaróhoz készült, a kardigán csak egy próba volt, de örülünk, ha jól sikerült! :) Anya és Leányka

      Törlés