SzínDilemma

Hát, igen, ilyen az ember lánya. Mikor épp nem a mintakereséssel tölt napokat, akkor a színeken töpreng már-már bevallhatatlan ideig. Történt ugyanis, hogy egy takaró kötésébe kezdtem - vagyis inkább kezdenék - aminek a mintáját olyan fénysebességgel kiválasztottam, hogy az még engem is meglepett. Nagyon egyszerű különben: kötött négyzetek, amikben szimmetrikusan variálom a csíkos-egyszínű, sima-fordított blokkokat három szín segítségével.

No, igen! Viszont, mivel ilyen egyszerű a minta, "ütős" színek kellenek, de azért csempésznék bele még egy kis pasztellt is, biztos, ami biztos. Mindezt pedig három (!!) árnyalatba - számomra óriási kihívás :-)

Épp ezért döntöttem úgy, hogy Hozzátok fordulok, és megmutatom a terveket. 
Fonaltípusokkal és számokkal várom akár itt, a blogon kommentben, 
akár a Facebook poszt alatt kommentben, hogy Nektek melyik tetszik a legjobban. ;-)


Merino Extra Fine - 1.



Baby Merino - 1.



Baby Merino - 2.



Baby Merino - 3.



Baby Merino - 4.



Baby Merino - 5.



Cotton Merino - 1.



Cotton Merino - 2.



Cotton Merino - 3.



Cotton Merino - 4.



Cotton Merino - 5.



Cotton Merino - 6.



Cotton Merino - 7.



Cotton Merino - 8.



Cotton Merino - 9.



Cotton Merino - 10.



Cotton Merino - 11.



Cotton Merino - 12.



Voksoljatok, meggyőzhető vagyok ;-)


Leányka


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése