Soma bemutatkozik

Eltelt pár nap, és Soma már nem olyan félénk, mint az elején, ahogyan a Facebookon láttátok. Már egészen vagány, büszkén mutatja be kis csálé füleit és cuki farkincáját. Büszkélkedik a fonallal, amiből készült, gyerekeket nevettet és barátkozik testvérkéjével. Nézzétek csak!

Soma vasárnap estéje képekben ;-)

 

 
 
 








 
 

 A vasárnapi móka után pedig hétfő reggel munkába indul. 
Talán lesz olyan merész, hogy még onnan is küldjön képeket Nektek ;-) 
Mit szólnátok?

Leányka



3 megjegyzés:

  1. A tied cukibb Soma, mint a könyvben lévő!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon cuki :) A könyvet én is megvettem, és a gyerekek is az alpakát nézték ki maguknak. És a denevért. És sorban a többi állatot :)

    VálaszTörlés
  3. :D Köszi @aarkus!! Mondjuk még mindig nem vagyok kibékülve az orrával. Picit "egeres" lett, de hóditani igy is hódit, és ez a lényeg ;) @Annás, a denevért én is néztem, szerintem ő lesz a következő a kis állatfarmunkon!!

    VálaszTörlés