TÖKéletes TÖKök és TÖKfedők - 5+1 ötlettel

Mióta az eszemet tudom, utáltam a sütőtököt. Utólag már magam sem tudom, miért. Balázs bezzeg imádja, és minden ősszel süti is nagy buzgósággal - cukros tejjel kenegeti, dédelgeti, majd befalja :-) Talán én is ezért kóstoltam meg tavaly... olyan jóízűen ette!

És persze a színe. Emlékszem, mikor a Barkába megérkezett az első Rial Filati - Morbidone szállítmány: azonnal szerelembe estem a sütőtök árnyalattal. Azt hiszem, szebb színt előtte és azóta sem láttam.

Azóta már az sütőtök ízét is imádom, ha pedig ekkorára nőtt a rajongásom, azt hiszem, idén kötök/horgolok is pár TÖKös kiegészítőt vagy díszt. Gyűjtöttem is párat mintával vagy épp anélkül, inspirációként.

Mutatom Nektek is! ;-)

1. - Kötve vagy horgolva? Szinte mindegy is! Cuki, és ez a lényeg.


Forrás és ingyenes angol nyelvű minta regisztráció után ITT


2. - Ha már kötve, nemezelve is!


Forrás és ingyenes angol nyelvű minta ITT


3. - Óóó, azok a KÖTött TÖKök :-)


Inspiráció INNEN


4. - TÖKvirágos királylányok


A minta ugyan fizetős, de más ingyenesből is kialakítható egy kis kreativitással! Ötlet INNEN


5. - Szupersapi mindenkinek!


Inspiráció INNEN


+1. - Ha már horgolni vagy kötni sincs időd, de vágynál egy igazi fonalTÖKre!

Akkor fogj egy megunt/kinyúlt/foltos... szóval már használhatatlanná nyilvánított pulcsit, vágd szét gyorsan, és varázsolj belőle TÖKöt! Hogy hogyan?? Kattints IDE, és kiderül!


Jó böngészést Nektek is!

Leányka



1 megjegyzés:

  1. Én nem vagyok különösebben tökomán, de ezek mind nagyon helyesek. :-))

    VálaszTörlés