Vallomás

"A kötés olyan könnyűnek tűnik... amikor te csinálod!"
Régóta halogatom, de tegnap eldöntöttem: megosztom Veletek legfőbb gyengeségemet!! Így most jön a vallomás, amit remélem, elnéztek nekem és talán még örültök is neki!

Talán Ti is észrevettétek, hogy sokkal több a horgolós tartalom a blogon, mint a kötős. Nos, ennek oka van. Ugyanis Anya meseszépen köt, több munkáját is láthatjátok a blogon, és segít is, ha kell, de nekem sajnos idáig ez a dolog nem igazán ment. Talán többször is meséltem már, hogy a horgolással kezdtem, és a bloggal, vagyis Veletek együtt tanultam. Ez sem volt véletlen, ugyanis a kötéssel is próbálkoztam én, de az valahogyan soha nem sikerült. 2 kötőtű és még a fonal is... mindig csak bénázás lett a vége. Horgolni valahogyan könnyebb volt, és egyre szebben ment is.

A hétvégén pedig eldönöttem: ha már így megy a horgolás, biztosan könnyebb lesz kötni is. Leültünk Anyával, aki pillanatok alatt meg is tanított néhány alapvető pálcára és IGEN, már csattogtak is a kötőtűk a kezemben!

Nem szeretném elkiabálni ugyan, de azt hiszem, tudok kötni :-) Nem olyan ákombákommal! Úgy igazán! :-) A tanácsadást ettől függetlenül továbbra is Anyára hagynám, VISZONT: mit szólnátok egy kötőtanfolyamhoz videókkal?? Olyan lenne, mint a horgolós!! Megtanulnánk együtt az alapokat! Hm??

Ha tetszik az ötlet, akár már a héten meg is tanulhatnánk az első lépéseket! Mit szóltok? Ugye, hogy nem is volt olyan rossz vallomás ez? :-)

Leányka


1 megjegyzés:

  1. Hurrá! Pont mint én. Horgolni tudok, kötni meg most tanulok, de nehezebben megy, mint gondoltam. Én örülnék a videóknak!!!

    V.

    VálaszTörlés