Sztárkötők 7. - A shine of rainbows

"A szeretetnek számtalan színe van" - ezt olvashatjuk a filmből vett idézetek között. Bevallom: még én magam sem láttam, de amint tehetem, megnézem! Véletlenül akadtam rá, mikor kivételesen szép (filmekben feltűnő) kötött ruhákat kerestem Nektek. Egy lány azt írta róla: emiatt a film miatt tanult meg kötni, és a képeket elnézve el is hiszem neki!!









Sajnos magyar nyelven méltánytalanul kevés infót találtam róla, még a pontos magyar címet se igazán :-( Így marad az angol és egy angol nyelvű filmajánló. Na, és persze a képek, amik azt hiszem, mindenért kárpótolnak! Csodás helyeken csodás ruhákban csodás emberek... egy csodásnak ígérkező történetben.





Aki teheti, nézze meg! Igyekszem én is! :-) Ha pedig tudtok a filmről még több infót, ne habozzatok megírni nekünk, hogy közzétehessük mások örömére is!








Köszönjük előre is:
Leányka


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése