Anya kötött garbója

Anya tipikusan az az alkat, akire azt mondják: szerencsés. Be kell vallanom, néha még én is irigykedem, mert sok ruhám jobban áll neki, mint nekem. Ha pedig még be is ismerem ezt, általában neki is adom a szóban forgó darabot :-)

Viszont - mint mindenkinek - neki is akadnak időszakos kedvencei. Idén például az ujjatlan, garbós, hosszú derekú kötött pulcsik. Vett is egyet még a tél elején, egy kéket.





A csavart minta pedig Anya fejét is elcsavarta, és jó szokásához híven "utángyártott" egy fehéret is bontott fonalból.

Én alig tudtam megkülönböztetni, hogy melyik a bolti és melyik készült saját kezűleg, mikor megmutatta. Ahogyan elnéztem a Facebook oldalon a kommenteket, Benneteket is megosztott a kérdés :-)

Ha pedig tetszik Anya garbója, nézzétek meg, milyen bolerót készített "bolti" alapon ITT vagy kötött rövidujjút ITT.

Jó böngészést:
Leányka







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése