Újévi malac

Szilveszter előtt egy héttel eldöntöttem: horgolt újévi malacunk lesz! Nézelődtem, ötleteket gyűjtöttem, aztán persze jött egy kis munka a két ünnep között, egy kis családi ünneplés, virsli, kaszinótojás, majd a csúnya január 2., mikor kezdődött is az év...
Így a malackánk csúszott picit, de lassan kész lett. Megígértem Balázsnak, hogy az övé lesz, és "stresszlabdaként" is funkcionál majd, így jól megtöltöttem babbal, hogy nyomogathassa kedvére.
Az elkészítése nagyon egyszerű, az összeillesztés macerásabb egy picit. Hamispálcákkal dolgoztam végig, vagyis 2 láncszem, a másodikba 6 hamispálca, spirálosan szaporítás, majd fogyasztás és kész is a test. Az orr is hasonlóan készült, a szemek és a fülek pedig egyszerűen 2 láncszem, a másodikba pedig 6 hamispálca - kész is a kör. Aztán 4 fekete és 2 sötétzöld kis bogyó, vagyis a szemek, az orrlyukak és a fülek.

Íme néhány kép a mi malackánkról, majd egy arról, ami az ihletet adta (www.craftown.com) és persze az eredeti!






Jó horgolást!

ui.: Anyáéknak is horgoltam egyet, az rózsaszín lett, róla is teszek fel majd később képeket ;)

BUÉK:
Leányka

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése