Inspirációk sárgára

Az Endometriózis Világnapja alkalmából futó játékunk kapcsán döbbentem rá, hogy tiszta sárgából még sosem készítettem semmit. Persze voltak már színes sapkák, kardigánok - főként kislányoknak - de ott is csak több szín társaságában bukkant fel a szépséges napsárga.

Szóval eltöprengtem, én mit készítenék az igazi, sárga fonalcsomagból, és el is hoztam Nektek a kedvenceimet.

Kiindulva abból, hogy most ismét nincs túl jó idő errefelé, 
illetve hogy imádom a csavart mintát, azt hiszem, ez a szett lett a kedvencem. 
Kicsit vastagabb fonalból az igazi, viszont elnézve a képet, csodás társa lehet egy farmer-összeállításnak!
Mintát nem találtam, de szerintem bármilyen körsál vagy táska mintából kiindulva, 
a kis fonatokat variálva csak tökéletes eredmény születhet!



Maradva a hidegebb időnél egyszer csak szembejött velem ez a kardigán - hát csodás, nem? Azzal a kis kendővel pedig olyan elegáns, hogy csak na! A Rav-on itt találjátok :)




Ha pedig már inkább a tavaszt várjuk, akkor szuperül mutat egy sárga csipkekendő is! Mondjuk innen.



És persze vannak ötletek horgolósoknak is, mint például ez a terítő, hiszen nem kell mindig fehér vagy ekrü fonalból horgolni, nyugodtan próbáljátok ki az élénk színű fonalakat is a terítőkhöz!




És nyugodtan vegyétek elő a régi magazinokat is, hiszen azok a minták időközben már újra divatba jöttek ;) Nézzétek például ezeket a szuper nyári ruhákat! Biztos vagyok benne, hogy idén is imádná őket bármelyik divatdiktátor, csak legfeljebb hozzátenné a "vintage" jelzőt :)



A játék pedig még tart a Facebook oldalunkon, egészen 2017. március 7. (kedd) 18:00-ig! :)
Nyerd meg Te a sárga fonalcsomagot!


Leányka

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése