1 gombolyag = 1 sál

Nem csalás, nem ámítás, tényleg igaz! A Triana bizony ilyen!

A minap egy fonalboltban odalépett hozzám egy bácsi, és mindenáron próbált meggyőzni, hogy vennem kell egy ilyen gombolyagot. Vagy mondjuk kettőt, mert most 2-t fizet, 3-at vihet akció van. Mindig is furcsállottam ezt a fonalat, nem mertem megvenni. Nem hagyományos, így némi idegenkedést váltott ki belőlem. Aznap is kijöttem a boltból a 2+1 gombolyag nélkül, de a neten utánanéztem, és pár nap múlva már mentem is a 3 kis gombócomért.

És tényleg!! Egy óra alatt elkészül, bámulatosan szép, nagyon egyszerű és különleges! Ha valaki nem tudja, mit vegyen "kötögető" rokonának ajándékba karácsonyra, szerintem egy Triana szett szuper ötlet! Én legalábbis nagyon megszerettem. Ez a blog ugyan nem a reklám helye, így üzleteket nem is említenék direktben, de próbáljátok ki, érdemes! :-)



Leányka


2 megjegyzés:

  1. Hü ez nagyon szuper!! Hol lehet ilyen gombolyagot venni?Ezt ki kell probàlnom!! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én a Burdában láttam, de szerintem biztosan van már a legtöbb helyen. Talán nagyobb bevásárlóközpontokban is érdemes megnézni.

      Törlés