Csini lábak ősszel is

Nincs is kellemesebb a napsütéses, száraz őszi időszaknál. A reggelek már csípnek kicsit, az esték is zimankósak, de napközben még feltöltődhetünk a napsugarakkal. Amíg pedig nem köszöntenek be az esős, sáros napok, egy kötött/horgolt lábszármelegítő - amellett, hogy nagyon praktikus, meleg darab - tökéletes kiegészítője az őszi ruhatárnak.

Hoztam Nektek pár tippet, csemegézzetek! Szerintem a napokban mi is belekötünk egy csavart mintás darabba ;)


1. Színátmenetes fonalból, vagy épp őszi árnyalatok összeválogatásával egy egyszer 2 sima - 2 fordított kombinációból is látványos lábszármelegítőt varázsolhatunk pillanatok alatt. Ingyenes minta a Rav-ról ITT



2. Dropséknál is sok minta akad, nekem ez az egyszerű, diszkréten csavart kapta meg a szemem elsőre. ITT találtam.



3. Íme, egy tökéletes példa arra, hogy a lábszármelegítőt a cipőválasztással is nagyon merészen feldobhatjuk. Forrás ITT



4. Ha egy praktikusabb, "hétvégi" darabot szeretnél, akkor szerintem ne is menj tovább. KATT



5. Aztán vannak a cipőbe "akasztós" típusok. Nekem ez nagyon bejön, bár leginkább a színek miatt. INNEN



6. Vagy egy elegánsabb kiegészítőre gondoltál? Ebben én még színházba is elmennék, olyan szép. És biztos vagyok benne, hogy lenne jó néhány irigykedő szempár ;) ITT a minta.



7. A csipkéből sem elég soha. Ugye, milyen gyönyörű?? INNEN

8. Itt pedig egy másik csodadarab - mikor a színátmenet mohair fonallal találkozik. Szerintem tökéletes összeállítás! INNEN



9. Ha pedig már ennyit beszéltünk a színátmenetről, nézzük, hogy a színén sima, a visszáján fordított minta is milyen látványos lehet!



10. Azért a profik se aggódjanak, akad itt norvégmintás lábszármelegítő is!



11. Ahogy a különleges fonalak, úgy néhány gomb is csodákra képes!
A blogbejegyzés sajnos már nem elérhető, a kép a Pinterestről jött, de szerintem egy egyszerű csavart mintás téglalap, a végén összegombolva.



12. Ha pedig egyszerűen csak a praktikum vezérel, otthonra is érdemes lehet kötni egyet, hogy ne fázzanak a lábaid! KATT



13. Ha pedig nincs időd kötni, itt egy huncut tipp, hogyan varázsolhatsz egy régi pulcsiból új lábszármelegítőt.


 13+1. Csavart mintás lábszármelegítőt szeretnél? Barkáék kötősulijában van egy külön lecke is erre ;) KATT




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése